• Evenementen

  • Evenementen

  • Evenementen

  • Minimal viable product in 1 sessie

    05.04.17 | Rondetafel Amsterdam

    Cognizant en BAAS Magazine helpen CDO’s, CEO’s en CIOs flink op weg met hun bedrijfsbrede digitale strategie en innovatie tijdens een unieke bijeenkomst op woensdag 5 april 2017 in het Cognizant Collaboratory in Amsterdam onder leiding van digital strategist Paul de Leer. Naast alle kostenreducties onderkennen bedrijven massaal de noodzaak van groei, innovatie en digitale transformatie. Organisaties willen vaak wel veranderen en vernieuwen, maar ze weten vaak niet hoe. 

    Veel bedrijven zitten op data-goudmijnen, maar weten niet hoe deze te ontginnen. Zo werd de top van het Nederlandse bedrijfsleven onlangs bevraagd over de interactie met hun klanten en hun contactmomenten. Daaruit komt onder andere naar voren dat 80 procent vanuit alle kanten data aangeleverd krijgt, maar 59 procent geen volledig inzicht heeft in het moment dat de klant iets nodig heeft. Dat betekent dat talloze kansen worden gemist.

    Ook inzicht in het denken en handelen van de toekomstige consument ontbreekt. Jonge kinderen maken bijvoorbeeld geen onderscheid meer tussen digitaal en fysiek. Alles loopt in elkaar over en is connected. Technologie is voor hen zo alom aanwezig dat het er eigenlijk niet meer is. Ze verwachten ook veel van advanced analytics en kunstmatige intelligentie om hun leven te vergemakkelijken. Bedrijven zouden hier veel actiever op kunnen inspringen. Maar hoe?

    Uiteindelijk gaat het erom dat visies en inzichten in consumentengedrag worden vertaald naar nieuwe oplossingen, producten, diensten en business modellen waar bedrijven de toekomst mee in kunnen. Cognizant en BAAS Magazine willen CDO’s, CEO’s en CIO’s daartoe de nodige handvatten bieden tijdens een unieke bijeenkomst in het Cognizant Digital Works Collaboratory, waarbij een actuele uitdaging van (één of meer) van de deelnemers live wordt geadresseerd en uitgewerkt tot minimal viable product.

    De bijeenkomst staat onder leiding van Paul de Leer, Director Digital Strategy bij Cognizant Digital Works. Hij ondersteunt bedrijven bij de ontwikkeling en implementatie van hun bedrijfsbrede digitale strategie. “Het gaat ons daarbij vooral om de waarde van digital te ontdekken en te ontginnen”, zegt hij. “Eerst een visie ontwikkelen en vervolgens bepalen hoe je deze ideeën ten uitvoer kan brengen.” Tijdens de bijeenkomst op 5 april zal De Leer deelnemers laten zien hoe dat in de praktijk werkt.

    Wil je deze unieke hands-on sessie bijwonen? Schrijf je in via:

    Inschrijven

    Agenda woensdag 5 april 2017
    08.30 uur Ontvangst inclusief ontbijt
    09:00 uur Unieke rondetafel sessie met aansluitende lunch
    13.00 uur Einde

    Locatie
    De locatie van de sessie op woensdag 5 april 2016 is Amsterdam (exacte locatie volgt)

    Meer informatie
    Wanneer je interesse hebt om deze rondetafel sessie bij te wonen, kun je contact opnemen met events@ictmedia.nl. Het bijwonen van de bijeenkomst is uitsluitend op uitnodiging en er zijn geen kosten aan verbonden. Van deze bijeenkomst zal een verslag worden gemaakt door onze hoofdredacteur Hotze Zijlstra en na goedkeuring worden gepubliceerd in één van de IT-vakbladen. De voertaal van de bijeenkomst is Nederlands.
     

date:








Twitter

nieuwsbrief

Ontvang wekelijks een overzicht van het laatste IT-management nieuws in uw mailbox